Søgeoptimering

Søgeoptimering giver en høj return on investment idet du organisk ligger højere placeret i søgeresultaterne og dermed får flere besøgende – helt uden brug af dyre annoncekroner.
søgeoptimering

Nøgleordsanalyse

Unikke nøgleord for din virksomhed og branche identificeres. Selektionen af nøgleord handler om at finde den rette balance mellem antallet af søgninger i måneden og konkurrencen på søgeordet.

Hurtige resultater

På kort sigt kan vi øge din placering i søgemaskinerne markant ved at optimere til de søgeord som har størst potentiale her og nu. Derefter optimeres dine sider til at øge placeringen på lang sigt.

Linkbuilding

Søgeoptimering handler i høj grad om hvordan der linkes til din hjemmeside. Din placering i søgemaskinerne øges bl.a. ved at udnytte indsigten i hvordan dine konkurrenter skaber links og trafik.

Priser for søgeoptimering

Alle priser indebærer et 4 måneders forløb. Prisen er for den indledende optimering af din hjemmeside efterfulgt af løbende sideoptimering og opbygning af backlinks.

Standard

Søgeoptimering af 5 sider
3.200kr.i måneden
  • Identificering af nøgleord
  • Sideoptimering af 5 sider
  • Konkurrent analyse
  • Backlinking
  • Opsætning af sitemap
  • Opsætning af Google Search Console

Pro

Søgeoptimering af 10 sider
4.800kr.i måneden
  • Identificering af nøgleord
  • Sideoptimering af 10 sider
  • Konkurrent analyse
  • Backlinking
  • Opsætning af sitemap
  • Opsætning af Goole Search Console
  • Hastighedsoptimering
  • Højeste mobilvenlighedsscore

Premium

Søgeoptimering af 20 sider
6.800kr.i måneden
  • Identificering af nøgleord
  • Sideoptimering af 20 sider
  • Konkurrent analyse
  • Backlinking
  • Opsætning af sitemap
  • Opsætning af Goole Search Console
  • Hastighedsoptimering
  • Højeste mobilvenlighedsscore

Priser er ex. moms og og forløber over minimum 4 måneder.

Tøv ikke med at spørge

Har du behov for en skræddersyet løsning, så tøv ikke med at tage kontakt.

"*" indikerer påkrævede felter

*

Ofte stillede spørgsmål

En hjemmeside som ikke er søgeoptimeret er ligesom en bil uden benzin. Det kan godt være at den ser godt ud, men den tjener ikke noget formål ved at stå stille. Din hjemmeside er en investering som skal arbejde for dig og skaffe dig nye kunder. Det gør den kun hvis den findes på nettet og her er søgemaskinerne helt centrale.Det er selvfølgelig rigtig godt at have et online visitkort at vise til potentielle kunder du har mødt til netværksmøder. Men det er begrænset hvor mange mennesker du kan møde i person, set i forhold til online.

Der kan søgeoptimeres på flere måder. En metode er at gå efter et søgeord som er meget søgt på som fx coaching. Her har du mulighed for at tiltrække rigtig mange besøgende, men spørgsmålet er også hvad formålet er med søgningen. Det er ikke sikkert at de er ude efter den 1:1 coaching som du tilbyder, men egentligt bare vil vide hvad udtrykket betyder. Modsat vil ”coaching københavn” have færre månedlige søgninger, men det er mere sandsynligt at de søger en coach de kan få hjælp fra – og altså derfor er tættere på at være en potentiel kunde for din virksomhed.

Du får professionel hjælp til hele SEO processen, fra identificering af de mest effektive keywords til sideoptimering og etablering af backlinks.

Vi begynder med den tekniske opsætning som vi ved giver en højere placering i søgemaskinerne. Det indebærer hastighedsoptimering, en høj mobilvenlighedsscore og opsætning i Google Search Console.

Derefter begyndes optimeringen af siderne, linkstrukturen og opbygning af links til dit site fra andre hjemmesider.

Du kan lave et simpelt regnestykke for at finde ud af om det betaler sig for dig at investere i søgeoptimering. Hvis du opretter en Adwords konto kan du se hvad et klik vil koste på de søgeord der er relevante for din forretning. Du kan nu gange denne pris per klik med det antal besøgende du ideelt gerne vil have ind på din hjemmeside hver måned.Pris per klik * antal besøgende i måneden * 6 månederForestil dig nu at du investerede de penge i Google søgeoptimering og i stedet lå højt i søgningerne på Google. Det vil nu være gratis at få det samme antal besøgende i de 6 måneder, plus at det fortsat vil være gratis i de efterfølgende måneder.

Et spørgsmål jeg ofte hører er: “Hvordan kommer min hjemmeside øverst på Google?” Svaret er, at det afhænger meget af din branche og konkurrencen på de søgeord, som er relevante for din virksomhed. Nogle brancher som fx forsikringsbranchen har stor konkurrence om topplaceringerne og gør det derfor sværere at komme i toppen af Google søgemaskinen.

I tilfælde af hård konkurrence er det derfor bedre at bruge såkaldte “long-tail” nøgleord. Det betyder helt simpelt at du optimerer på længere og mere specifikke nøgleord.

Fordelen er at du kan nå højere op i søgningerne og at du samtidigt bliver fundet af potentielle kunder der søger præcis det du tilbyder.

Glade og tilfredse kunder

Har du et nyt projekt?

Jeg er klar på en snak om dit behov