Søgeoptimering = høj ROI

Søgeoptimering giver en meget høj højeste return on investment idet du organisk ligger højere placeret i søgeresultaterne og dermed får flere besøgende – helt uden brug af dyre annoncekroner.

Du får professionel og hurtig hjælp til hele SEO processen, fra identificering af de mest effektive keywords til sideoptimering og backlinks.

Vi begynder med den tekniske opsætning som vi ved giver en højere placering i søgemaskinerne. Det indebærer hastighedsoptimering, en høj mobilvenlighedsscore og opsætning i Google Search Console.

Derefter begyndes optimeringen af siderne, linkstrukturen og opbygning af links til dit site fra andre hjemmesider.

Priser for søgeoptimering

Alle priser indebærer et 4 måneders forløb. Prisen er opdelt i optimering af din hjemmeside efterfulgt af løbende sideoptimering og opbygning af backlinks

Søgeoptimering af 5 sider
1.875
KR./MD
  • Rettelse af SEO fejl
  • Identificering af nøgleord
  • Sideoptimering af 5 sider
  • Konkurrent analyse (2 konkurrenter)
  • Backlinking
  • Opsætning af sitemap
  • Opsætning af webmaster tools
Bestil
Søgeoptimering af 20 sider
4.600
KR./MD
  • Rettelse af SEO fejl
  • Identificering af nøgleord
  • Sideoptimering af 20 sider
  • Konkurrent analyse (2 konkurrenter)
  • Backlinking
  • Opsætning af sitemap
  • Opsætning af webmaster tools
  • Hastighedsoptimering
  • Højeste mobilvenligheds score
  • SSL sikkerhedscertifikat
Bestil
søgeoptimering

Brand Rocket benytter MOZ

MOZ er et af de stærkeste SEO værktøjer på markedet

Nøgleordsanalyse

Vi identificerer de bedste nøgleord for din virksomhed og branche. Det handler om at finde nøgleord med den rette balance mellem antallet af søgninger i måneden og konkurrencen på søgeordet.

Få hurtige resultater

På kort sigt kan vi øge din placering i søgemaskinerne markant ved at optimere til de søgeord som har størst potentiale her og nu. Derefter optimeres dine sider til at øge placeringen på lang sigt.

Linkbuilding

Søgeoptimering handler i høj grad om hvordan der linkes til din hjemmeside. Din placering i søgemaskinerne øges bl.a. ved at udnytte indsigten i hvordan dine konkurrenter skaber links og trafik.

Ofte stillede spørgsmål

Hvorfor bruge penge på søgeoptimering?

En hjemmeside som ikke er søgeoptimeret er ligesom en bil uden benzin. Det kan godt være at den ser godt ud, men den tjener ikke noget formål ved at stå stille. Din hjemmeside er en investering som skal arbejde for dig og skaffe dig nye kunder. Det gør den kun hvis den findes på nettet og her er søgemaskinerne helt centrale.

Det er selvfølgelig rigtig godt at have et online visitkort at vise til potentielle kunder du har mødt til netværksmøder. Men det er begrænset hvor mange mennesker du kan møde i person, set i forhold til online.

Hvordan fungerer søgeoptimering?

Der kan søgeoptimeres på flere måder. En metode er at gå efter et søgeord som er meget søgt på som fx coaching. Her har du mulighed for at tiltrække rigtig mange besøgende, men spørgsmålet er også hvad formålet er med søgningen. Det er ikke sikkert at de er ude efter den 1:1 coaching som du tilbyder, men egentligt bare vil vide hvad udtrykket betyder. Modsat vil ”coaching københavn” have færre månedlige søgninger, men det er mere sandsynligt at de søger en coach de kan få hjælp fra – og altså derfor er tættere på at være en potentiel kunde for din virksomhed.

Kan det betale sig at søgeoptimere?

Du kan lave et simpelt regnestykke for at finde ud af om det betaler sig for dig at investere i søgeoptimering. Hvis du opretter en Adwords konto kan du se hvad et klik vil koste på de søgeord der er relevante for din forretning. Du kan nu gange denne pris per klik med det antal besøgende du ideelt gerne vil have ind på din hjemmeside hver måned.

Pris per klik * antal besøgende i måneden * 6 måneder

Forestil dig nu at du investerede de penge i Google søgeoptimering og i stedet lå højt i søgningerne på Google. Det vil nu være gratis at få det samme antal besøgende i de 6 måneder, plus at det fortsat vil være gratis i de efterfølgende måneder.